NU KAN JAG BLOGGA ! :D

yesh, har inte haft humör ochh ja har inte kunnat.

fredags; jag o mamma var lediga, så vi sov ut länge.
vi åt en god frukost satt o pratade om allt möjligt, sen satt jag vid datan lite.
 tiden gick och vi lunchade. mamma skulle till halmstad med sitt jobb efter lunchen, så jag var hemmma själv.
sen somnade jag lite, haha. sen klädde jag på mig en outfit som bestog av - leggings från butik m och tunika från lindex tyyp. och sen kom ja till lina där hanna va , vi fikade oo fixade oss till balders.
så småning om drog vi oss till fritidsgården, dit bussen skulle komma åh vi skulle blåsa å ta våra biljetter. vi va såhär tvugna att blåsa, för man får inte ha druckit om man ska till balders.
jau, bussen gick och efter 45 minuter kom vi till balders.
SERIÖST, EN UTAV DOM BÄSTA KVÄLLARNA I MITT LIV ! (L), NI GJORDE DEN TOPPEN !
kom hem runt 1 och sen blev det bara att sova.

lördag; stiga upp vid halv 8, fixa sig och sen spela match i tingsryd, gick inte så bra förlorade med ttyp 7-0 ?
sen åkte ja till oskarshamn och kollade på hockey.
dom förlorade, men dom ligger ändå 4;a ; ]
aaho, sen kom ja hem på kvällen  och var fetttrött + att min mobil gick sönder IGEN ! så nu ska jag ha en ny, för det är 4:de gånegn ja lämar in den ! :@@
sen somnade ja tidigt.

söndag; vaknade vid 10, satt vid datan, åt frukost och sen åkte ja, pappa o mamma till ikea. hittade inget speccielt så, typ småsaker till rummet, eller okej.. bah en lampa ? mmh, och sen vare ngt mer . kom hem runt 5 tiden typ ? ska snart se på teve, äta kvällsmat och ngt mer? :)

nu hade jag tänkt att jag skulle sätta ihop en outift ! :D


en bild ja gjorde till bdb ;]


Mina kommentarer
Postat av: Mejjah(:

Vill du vara med i veckans blogg??Skriv bara en kommentar om att du vill vara med(:



Puzz

2009-09-20 @ 18:28:00
URL: http://moggie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0