mysig dag

dagen har verklige varit toppen :)
blev först stan med mami o papi, hittade då det ja la upp innan. när jag kom hem fikade jag och mamma rabarberpaj och vaniljsås, ÄLSKAR'T (L).
jag satt lite vid datan, sen frågade hanna oc märta mig om jag ville göra ngt, och klart ville ja det.
men ja fixade mig lite småttt å sen åt ja kvällsmat.
aho, sen träffade ja dom osåå gick vi till hemköp och köpte godis, sen stack vi hem hit och tittae på bring it on - in it to win it. haha, kan aldrig sluta titta på den :)

ah, sen åkte märta hem och hanna gick hem för en halvtimme sen.

tack för en toppen dag :)(L)

nu - sova!


Mina kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

aha najs :) har kollat hockey o myst med familjen:)

2009-09-12 @ 23:58:31
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0