min förmiddag || kontakta mig ( längst ner )


header 1.
denna headern har jag gjort till en av mina bästa kompisar josefin.
hon har velat ha en ny header länge, men idag hade jag äntligen tid!
I josefins blogg, skriver hon om sin vardag. Vad hon hittar på på dagarna&osv.
Hon gillar även kläder, så hon laddar upp mycket kläder.
Hon har även en hel del tävlingar & frågestunder.
Och ser ni hur söt hon är?
Hon har även vatt modell i tidningen GLITTER i somras.
Och hon brukar även bli fotad av hennes syster.
Återigen till bloggen, är detta någon blogg du skulle tycka om.
Så kan du ju gå in&kolla, den är väldigt bra & jag älskar den & dej (L)!
Du kan ju även gå dit & kolla bara för det är kul!
Josefin!


header 2.
har även gjort denna headern idag. det är rebecca, josefins storasyster.
rebecca startade denna bloggen idag & där laddar hon upp en massa bilder hon har tagit.
bilderna är verkligen superfina, hon har många bilder på naturen & hennes lillasyster josefin.
hon älskar verkligen att fota & det är väldigt kul att kolla på bilderna hon tagit.
för somsagt, dom är superfina.
i denna bloggen uppdaterar hon mest sina foton.
men hon har även en annan som kmr här under.
kika in rebeccas blogg om du vill kolla hennes fina foton!
bloggen är suerbra!


header 3.
detta är rebeccas första blogg, som hon har haft ett tag.
i den uppdaterar hon om sin vardag, kläder & även hennes fina bilder.
ibland händer det att hon har någon tävling då & då.
det är kul!
rebecca fotar även hennes syster väldigt ofta som ni ser mycket i båda hennes bloggar!
somsagt, bilderna hon tar är väldigt fina.
och jag beundrar henne, för hon tar så sjukt fina bilder!
så kolla gärna in rebeccas blogg för att kolla vad hon skriver om & hon har laddat upp några fina bilder!


såhär har min förmiddag settut.

vill du oxå ha en header ? :)
kontakta; [email protected]
& skriv & skicka bilder!
kollar varje dag.

/kärlek; filippaa



Mina kommentarer
Postat av: plina

Tack ska du ha :) jo det är bara fint, själv?

Kram :)

2009-10-29 @ 13:44:08
URL: http://pliiiiina.blogg.se/
Postat av: E M M A

tack detsamma ! ;D

2009-10-29 @ 14:16:59
URL: http://sommarfreak.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: Kul att du vill vara med! Kika in senare ikväll för att se om du blev en av finalisterna! :)



allt bra idag? :D

2009-10-29 @ 16:43:51
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: F R I D A-mitt liv bakom pappas systemkamera

vilken fin blogg du har :)

2009-10-29 @ 17:17:22
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0