en till (a)

Lovar du att vara ärlig?  om det inte är för personligt
Du heter: filippa
Smeknamn: dippa
Låt som när du är ledsen sörjer till? ingen så ..
Beroende av: innebandy, musik, fotboll, snyggingar, & kompisarna
Vad behöver du mest just nu: att ngn kan göra mig frisk
Vad tror folk om dig?  Hur ska jag veta?
Stämmer det? - ?
Vad får du oftast komplimanger för? att ja är söt && snäll
Vad säger du för att imponera på någon?  hahah, inget...?
Hur imponerar man på dig? vara sig själv & rolig & så mot mig :D  ?
Brukar du skratta för dig själv?  HAHAHHA typ alltid
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Vad bra :)"
Var bor du? i mitt hus - småland
Trivs du där: jadå
Äger du några converse: yyah,
Sprit, cider, vin eller öl: inget
Vad har du för mobil: sony ericsson G502 (OBS. LÅNEMOBIL)
Nästa mål i ditt liv: Ingen aning...
Hur svarar du i mobilen: hey
Vem ringde du senast? jonathan - mobilen mamma - hem
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: ah jag kmr till dig nu / krya på dig gumman.
Antal timmar sömn inatt: 10 typ ?
Sov du ensam: yaah
Brukar du komma i tid: oftast
När mår du bra: När jag är på humör, och folk störtar mig om jag är ledsen .. <3
När blev du fotad senast: örrhm .. ? ngn vecka sen
Hur känner du dig nu: trött & sjukling
Vanligaste färg på dina kläder: allt möjligt
Vad tycker du om fötter: små :o
Vad saknar du: ......   & sommaren
Favorit dryck på morgonen: obooooy!
När brukar du oftast gå och lägga dig: brors på  ?
Är du blyg? beror på
Sysslar du med någon idrott: Fotboll&innebandy
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: brors på
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: impa på ngn tjej :D haha, venne ? ;d
Är du nöjd med ditt liv: helt okey ,
Vad är det värsta du vet? Finns mycket...
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på
Vad längtar du till? allt bra, (LL)
Har du bra vänner och äkta vänskap? JA!
Vad är det finaste du fått? Mina vänner, <3 & en till . .<3
Om fem månader: fyller min bästa vän fjortis.
Om ett år?: Har jag fyllt fjortis & kusin fyller år precis idag.
Du samlar på: inget speciellt
Vem ringer du när du är arg/ledsen: olika ..
Har du strumpor på dig nu: nej
Är det okej att gråta: såklart?
När grät du senast: igår
Bär du glasögon eller linser: nejdå
Har du piercing: öronen
Vill du gifta dig:  jadå
Vill du ha barn: jaa
Är du bra på att laga mat: klart :DD
Är du flygrädd: NEJ , LOVE IT :D
Hur vig är du: HAHAHA suger på sånt :o
Vilken är din favoritglass: många!
Tror du på ett liv efter döden: äsch, jag vet inte
Bor dina föräldrar tillsammans: Jorå
Vilken ögonfärg har du: bruna/gröna
Röker du: neej
Hur ofta tränar/motionerar du: ca 4 gånger i veckan, + att jag cyklar till skolan varje dag.
Vad är det viktigaste i livet?: Finns mycket!


Mina kommentarer
Postat av: FABU

tror faktiskt att jag snor den här :)!

2009-11-24 @ 13:40:45
URL: http://fabu.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0