tematräning 3!

hejhej :)
idag var det tematräning 3 i moheda. För er som inte vet vad det är så är det inom fotbollen, man får åka på träningar i olika klubbar & öva & en massa skojj :) efter det går man vidare till zoonlägret & efter det smålandslaget. då spelar man i västervik ! :)
men jag har bara vatt på en träning. för första gången visste vi inte att det var & andra gången var det klassresa, så aah! :)
man träffar nya kompisar, det är alltid kul!
det är det jag har gort idag. åkte halv 9 & kom hem kvart över 4.
sen har jag tittat på tennisen & chillat,
ska snart jag äta grillat!

puss :*



Mina kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: jodå det har jag :D

2009-06-08 @ 04:35:24
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0