Tennis, Minigolf, Glassbåten!

Hejhej :)
Jag är precis hemkommen. Jag har varit i Karlshamn med min familj och mina grannar.
Det var jättemysigt, min bror spelade nämnligen tennis.
Vi har spelat minigolf, eller banen iaf :)!
Nä vi åkte hem stannade vi på glassbåten, det är för mysigt!
Sitter & kolla på Lotta på liseberg nu, jag diggar det.

Borde börja packa, Ska åka till Ängelholm imorgon klockan åtta med mina kusiner deras familj, morfar& min familj :)
Ska bli jättemysigt!
På hotellet har dom trådlöst bredband, så jag skulle ju kunna ta med datan!?
Men jag ha ju en lånedata.. så jag vill inte riskera. Jag tänker lite så får vi se (:

Ha det bra om vi inte ses!
puss :)


Mina kommentarer
Postat av: ronja

SV: haha aah =) nhaft en bra dag?

2009-07-13 @ 22:45:17
URL: http://runjas.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

sv: du jag har faktiskt ingen aning själv...nära trönninge tror jag ! =)

2009-07-13 @ 23:09:54
URL: http://vickanss.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0