Onsdag

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT..
jag vet att jag inte uppdaterat bra denna veckan , menmen..
igår åkte jag till stan vid nio & kom hem vid typ ett tiden, då lagade jag mat.
& sen eftersom jag inet fått så mycket bra sömn heller så sov jag från två till fem då mamma väckte mig för vi skulle på välkommen-hem fest & 20-års fest till min kusin som kom hem från hawaii & hade fyllt år.
Så kom väll hem runt tio-elva tiden.. så då somnade jag,. haha :)
jag vaknade precis nästan & är fortfarande trött, ska nog snart ner och äta frulle, idag är det iaf fint väder..
så ska se om jag kan hitta på ngt med mina grannar!

skrev jag att jag hade träffat chippen !?
ajah, det har jag iaf :D.


Mina kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0