Min Stockholmshelg! ( Obs. Långt inlägg )

FREDAG;
Jag steg upp klockan 8 och då började jag duscha. Efter jag duschat åkte jag och pappa ner och köpte frallor och en tidning jag skulle ha på tåget. När jag kom hem åt jag frukost och gjorde mig iordning. Pappa skjutsade ner mig, millan och våra mammor.
Väl på tåget hade vi sjukt kul! HEELA vägen. Vi skrattade, gick till bistron, kollade i tidningar åt lunch och efter 3 timmar var vi framme. Vi gick och låste in våra väskor på stationern och sen började shoppingDan. Efter någon timme så fikade vi med en annan också, jättegott & mysigt. Sen fortsatte vi att gå på stan.
Vi tog tunnelbanan hem och gjorde oss iordning, på kvällen hade jag på mig ; Ny randig tröja och jeansshorts. Vi skulle nämnligen till Emilia;s mamma;s kusin och äta middag. Supergott var det,. Vi tog tvärbanan hem och vi sov.
LÖRDAG;
När vi hade vaknat så begärde vi oss in mot stan för vi skulle shoppa halva dan. Vi tog en fika på Helmer's Café och jag tog ju det jag blivit beroende av SMOOTHIE .. Så goottt är det ! Efter en timme gick vi till Vapiano och åt , .. Världens finaste restuarang & sjuuukt gott! När vi ätit färdigt tog vi bussen till ............. GRÖNA LUND! :D
Det var väldigt kul där och vi var där till frammåt midnatt, vi kollade på sommarkrysset, åkte karusseller, gick lustiga huset och annart mys ;*
Det var väldigt kul! Sen tog vi bussen till stationern för vi skulle äta på donkan, men det hade stängt.. så då gick vi och kollade om det var öppet på t-centralen, men det vare inte. Så vi fick äta på burger king , jag gillar verkligen nt det! Menmen,, hade vi ingen annanstans så fick det bli det ;) . Sen tog vi tunnelbanan hem & sov.
SÖNDAG;
Vi vaknade och började packa ihop allt, och sen gav vi oss mot stationen och låste in våra väskor. Vi skulle gå på söder och gamla stan idag, men först åt vi på kungshallarna. Sen gick vi upp dit, det tog sin tid, men så är det ibland. Vi fikade lite, kollade i affärer och sen tog vi tunnelbanan till t-centralen och sen var det dags att åka hem.
Vi kom hhem runt 8 tiden, då va jag sjuukt trött !
TACK FÖR HELGEN! :) <3

I nästa inlägg kmr vad jag köpte! :)

Mina kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0