Hemma

Hej alla! :)
Nu är jag hemma från min semester, det har verkligen varit great!
Jag har shoppat så bilder kommer senare idag.
I torsdags var vi i steningssund och åt lunch och shoppade lite.
Sen åkte tjejerna utom en till skärhamn så gick vi där och shoppade lite och träffade mina kusiner. :)
Vi åkte sen tillbaka till tjörn, några av barnen fixade krabbor, som ni läste.
Det var jättemysigt, vi gick tillbaka och åt grillat.
Senare på kvällen åkte min familj in till hotellet radisson i göteborg, där vi skulle sova.
Vårat rum var mitt mot stan, så vi hade värsta utsikten.
Jag verkligen älskar sånt! =)
Igår fyllde min pappa år, vi fiick jättego hotellfrukost, som även var brunch.
Så man fick ju det vanliga köttbullar, korv m.m & till det serverades pannkakor & stekt potatis med! :D
Igår gick vi på stan hela dan och shopppadde, bilder kommer ! :)
Vid 18 tiden tog vi färjan till hönö, och därefter fräjan till rörö. Vi var i mina kusinerns båt,
Jag älskar det! (L)
vi grillade, fiskade, spelade spel. :)
Jag kom hem vid 3 inatt..
HAhha!
Bilder kmr! puss

Mina kommentarer
Postat av: a home far away



Ha en fin helg

Kram Gunilla från

Singapore

2009-07-25 @ 11:19:04
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: Caroline

Du har väl inte missat min debatt med Kissie?

Spana in min blogg vettja, you don't wanna miss ;*

Puss <3

2009-07-25 @ 11:25:41
URL: http://carroberggren.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0