FilmTime!

Go'kväll :)
Hoppas att allt är bra med er, vilket det är med mig :)
Har bara slappat totalt idag, träffade Hanna & Märta en halvtimme med.
Var och hyrde filmer innan....

Jag hhyrde ;

Tittade på den innan, den var väldigt rolig & bra! :)
Den rekomenderar jaag!
Snart ska jag titta på ;

Har sett den lite innan, är den bra? :)
Det lilla jag såg skrattade jag myckke <: !

&& hhyrde äveen .. den nya tonårsfilmen ;
WILD CHILD ( bilden hhackkade )

alla säger att den är fett bra, && den värkar det, så det litar jag på. :)

Imorgon, ska jag lägga in bilder från stockholm, skriva om stockholm!
så snart får ni reda på det :) !
puss era sötnosar <:
<3

Mina kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0