Nu är det jullov!!

hej.. IGEN! :)
haha, nu är det så att jag inte har haft ork eller tid att blogga över huvudtaget.
men nu är det jullov, så då ska se bloggas mycket, eller vad säger ni? :)
helgen har för det mesta varit bra, jag tackar alla mina vänner som har hjälpt mig i detta!
utan er skulle de inte funka. (L)
I fredags var det avslutning i skolan, vi fikade lite, hade våra julshower och sen slutade vi vid 10.30
när skolan va slut drog vi och åt pizza, sen gick vi en runda & efter det drallade vi till fiket.
satt där en stund och sen gick vi hem.
på kvällen blev det att fira lillejul med grannarna, sjukt mysigt&roligt :)
I lördags var jag inne i stan en runda med min mamma och pappa, hittade 2 ginalinnen, alla mina har gått sönder!? :o så dom kunde jag inte vänta med till julklapp.. sen köpte jag även färdigt mina julklappar, så nu är jag färdig.
på kvällen åkte  vi till mina sysslingar, alltid lika skojj :)
och igår tog jag det lugnt, sen rinde millan och hanna. dom skulle fota uppe vid sjön, så jag hängde med.
när vi var färdigt gick vi hem till hanna och drack varm chocklad & åt pepparkakor. mums <3!
igår kväll åt vi 3 pizza & lanade - fettnice :D

äe, nu orkar jag inte skriva mer..
2 dagar - 15 timmar - 5  minuter


Mina kommentarer
Postat av: 'sannakaiisson

Hoppas du får en kanon jul!



God jul och gott nytt år!



Bamsekramar från SannaKaiisson.blogg.se

2009-12-23 @ 13:32:52
URL: http://sannakaiisson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0