28 december

vaknade vid kvart i elva och gick upp och tog mig lite frukost.
satte mig här efter det då. just nu ska jag lägga in lite nya bilder på datan, som jag tog igår med mina kompisar.
jo, igår var jag först och kollade på hockey, sen vidare till Emilia. Där även Matilda Lollo och Hanna var, vi DANSADE loss med öppet fönster med gammal & mkt bra musik & tog massa flumbilder, och vem vet? dom kanske kmr in här? :)

idag hade ja först tänkt mig att åka in till stan en runda med Matilda Sofie och Emilia. Men jag kände inte för det precis idag, så jag och mamma ska ner till affärerna här och fixa ut mina presentkort som jag fick i julklapp.
Ikväll är det en liten innebandyträning, egentligen äre inte det. men vi ska möta p96 imon, så vi ska öva lite.
efter träningen så ska Felicia hänga med mig hem. och va vi gör.. vet jag inte än, sen sover hon hos mig. 
 
Vi hörs eventuellt senare!


hööhe , mitt presenkort (hh) !

Mina kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sv: hih, vadå kommit långt? :)

2009-12-28 @ 16:41:15
URL: http://vickanss.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0