Nu är det dax att ta tag i det här ..

EXAKT!
Ska jag ha en blogg så måste jag sköta den & va social i den.
Så nu ska jag vara det, vi börjar hur dan va:
börjde med att jag mötte elin&så, sen typ träffa vi lina&hanna,
sen blev det att cykla skolan. kmr inte ihåg vad vi gjorde precis då,
träffades i aulan o massa genomgångar efter det & sen typ ett mattepass
&ett engelska ;(
å mat efter det. bild sen, typ en massa.
sen jobbade vi med en massa collage, det var väldigt nice ;)
jag, kusin & hanna hade sjukkkt kul =D.
slutade trreee, då blev det att cykkkla hem&äta&sen cykla till träningen (L)
när jag kom hem typ åt jag & sen nu sitter jag här & kollar på sverige - ryssland ;d!
&&äter choklad!

Imorgooooon, ska ja hämta min mya mobiiil (aa) !

puss, hörs imon :) sov gott qt !


Mina kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0