Nytt år!

b a d u p d a t e

HEEEJ! :)
hoppas ni hade ett bra år, mitt år var både bra och dåligt.. livet är ju oftast alltid bra? men ibland kandet även bli lite dåligt med kompisarna, kärlekn , familjen och allt. man kan ju inte alltid har det perfekt? :) hehe..
igår iaf, så var vi hos ett par kompisar som bor precis bakom oss, med en annan familj med. supermysigt, kvällen såg ungefär ut så här: Vi kom till dom vid sex, då fick vi en drink och lite tilltugg. 10 minuter efter ungefär, var det dags för förrätten och då fick vi: majs, sallad, parmaskinka, jordgubbar, tomater och lite så. Efter det gick barnen upp och kollade lite på tv, sen åt vi huvudrätten som var: Lyxig fläskfilé, med hasselbakspotatis och brunsås, och kokta grönsaker. Efter det tittade vi på hockeyn, vi som tycker det är kul då. hahh.. när hockeyn var slut, tog vi lite efterätt som var: glasstårta med hallon och rött strössel. Allt var jättegott!:)
Sen spelade vi med andra ord, familjevis vid halv 12 typ .. vi hann inte färdigt, för vid 12 skulle vi ju smälla raketer, jättekul var det ! sen fortsatte vi spela, och efter det körde jag & cajsa singstar(: !
gick hem vid 3-tiden.

vaknade idag, heeelt död.
oså vare grannfest.. (y)
trött som ett as, orkar inte göra ngnting nu typ.. kanske grannarna kmr hit ikväll -.' fåse hur det blir.

bilder från 2009, kmr i nästa inlägg! :)


Mina kommentarer
Postat av: bbburman

jag har en tävling på min blogg

2010-01-01 @ 22:19:19
URL: http://bbburman.blogg.se/
Postat av: Emz

Nu kör jag igång med veckans blogg, anmäl dej gärna, PUSS!

2010-01-07 @ 20:18:15
URL: http://berghh.blogg.se/
Postat av: Emz

Nu kör jag igång med veckans blogg, anmäl dej gärna, PUSS!

2010-01-07 @ 20:18:17
URL: http://berghh.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0