Stan

Godmorgon :)
Idag kommer mina sysslingar, så vi ska gå på stan, grilla & bada i sjön här ikväll.  (:
Hur många var det som såg minnesstunden av MJ igår ?
Jag var en av dom, som såg lite.
Mamma berättade att hans lilla flicka gick upp och pratade och började illgråta..
Men, det fattar man ju ?
Jag gick iaf in på aftonbladets hemsida & hittade då ett klipp om detta.
KOLLA HÄR.,,,
Jaag börjar gråta lite själv faktiskt.
Ajah, tror inte det blir så mycket mer bloggning idag!

Puss :**


Mina kommentarer
Postat av: Matilda Dahl! :)

Svar:

Jag städar på ett företag som heter VIDA (:



Vad ska du göra idag då?

2009-07-08 @ 10:48:07
URL: http://maatildadahl.blogg.se/
Postat av: Jarina

Hej!

Nu är de fem finalisterna dragna. Tyvärr blev du inte nominerad. Men rösta gärna på din favorit! OBS! En ny regel, du har två röster, välj själv om du röstar på samma eller två skilda. Ha det superfint. Kram!

2009-07-09 @ 11:34:12
URL: http://jarinaw.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0