god morgon !

snart ska jag ner till virdavallen, ska kolla när mitt egna lag spelar ( ska itne vara med för har haft problem med nacken)
& även p-94, där två stycken i min klass ska vara med i :).

nu är det så att jag har fått tillbaka min data, så skulle vilja bli tipsad om några bra bloggar! :)

tackk på förhand, (:
sen har man ju en FRÅGESTUND oxå!

Mina kommentarer
Postat av: feliciacastro

jag ska med kolla när ert laag spelar :D, då syynes vi<3!

2009-05-21 @ 10:38:42
Postat av: jennihfer

favorit märke ?

favorit glass ?

vet du vilka kenza , kissie och paow är ?

isf läser du deras bloggar ?

isf igen , vilken av dom tycker du är bäst ?

läser du min blogg ofta ?

=)<3

2009-05-21 @ 13:13:53
URL: http://jennihfer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0