världens bästa klass, <3

[ bilden är både från 6a & b , men alla är lika värda! alla är inte med ]
6A (L)
då kom den dan, då tiden var över med er.
det känns helt sjukt , allt har vatt helt perfekt, ngn gång kanske det har vatt ngt, men vad ? ni är den bästa klassen som finns, ni har vatt helt otroliga! allt gott & ont kommer alltid finnas kvar.
det är över , jag vill inte att det ska vara det!
men man msåte gå vidare , ni är helt underbara!
7 år tillsammans det har lixx gått hur fort som helst...
kan inte allt bara börja om ?
alla minnen finns alltid kvar - klappudden då alla nästan var tsm med ngn, klassresan, bowling, pizzza , cykel , fotboll & discot .. ja , allt med er har verkligen varit böst!
men idag kom den dagen , då vi inte inte kommer vara tillsammans längre.. jag vet inte hur man ska säga. men det känns otroligt tråkigt , vi alla måste gå vidare så är det!
men ni ska veta, ni är dom bästa.
allt är inte slut ännu ,
jag älskar er !

<3

tkr den här låten passar in !

Mina kommentarer
Postat av: Elin

guuuud vad fint!



OK om jag kopierar texten? och sätter in låten?



fast jag kommer självklart skriva att det e du som skrivit texten o länka din blogg:)<3

2009-06-14 @ 16:42:48
URL: http://sweelin.blogg.se/
Postat av: siri

åhh den är så fin ")

2009-06-20 @ 22:53:51
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/
Postat av: amanda sveberg.

låten är så bra! =)

2009-06-22 @ 16:00:13
URL: http://amandasveberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0