Sofffih goes gästbloggning!

hej!
Jag heter Sofie och är en vän till Filippa! Jag har en blogg där Filippa gästbloggar just nu, det var hennes idé att vi skulle gästblogga hos varandra. Klicka här för att komma till min blogg och se Filippas inlägg, och mina inlägg också för den delen, hah! ;p
Nu ska jag skriva om ngt intressantare!

Det här är Filippa för mig:

  • En underbar söt och snäll person.
  • Min bästa vän, o vi har känt varandra sen dagistiden, :D
  • Hon är grymt duktig på både innebandy och fotboll!
  • och på att skriva och sjunga!
  • Hon har väääääääldigt fina kläder, det är så man blir avundsjuk, :D
  • Hon har en härlihärlighääärlig blogg + att den är rolig att läsa!
  • Hon har måånga fina egenskaper och en härlig personlighet.
  • Sumpar man chansen att bli vän med denna person är man ju helt *KOCKO* i sitt huvud!
  • Henne kan man även lita på till 110%, hon är en bra person till peppning och stöttar folk när dem har de svårt.

Älska Filippa Lavesson!<3

puss!





Mina kommentarer
Postat av: filippa

aww, jag älskar dej vännen. <3

2009-06-21 @ 00:10:23
URL: http://filippaan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0