Cykling

TjosanHejsan :)
Idag har vi cyklat två mil med skolan, dansjön runt. Om man ville så fick man bada efter, fast det gjorde inte ja o mina kompisar, det var kallt :D haha!
Vi slutade redan klockan tolv, så nu sitter jag o dricker saft samtidigt som ja lyssnar på musik! (:
Som ni vet så har jag en tävling, scrolla ett inlägg ner & anmäl dej gärna.
Har fått jättefina bilder än så länge! ;)
En finalist till är det. Klockan halv 5 åker jah & tränar fotboll! alltid kul.
Vi hörs sen , glöm inte anmäla er! :)
puss.

Tycker inte ni att denna låten är fin? (:

Mina kommentarer
Postat av: Cajsa

JAG ÄLSKAR DEN! :)

2009-06-09 @ 17:27:07
URL: http://caaiiizaa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0