Bad x2

Hej igen ! :)
hann med ett litet kvällsinlägg, vilket jag inte trodde.
Idag har jag badat med tjejgruppen, vi var fem stycken. Det var jättemysigt & jag har faktiskt blivit brun, men ligger man en hel dag vid bryggan såå, inte så konstigt. mitt första dop i år faktiskt, sjukt sen än vad det brukar vara. Jag menar, jag är ingen badkruka. hahaha (=
Ikväll tog jag det lungt, vi grillade korv & satt ute på altanen. Det är verkligen sommar (L)
Sen ringde emilia mig & frågade om jag ville hänga med till sjön här ovanför och självklart ville jag det :)
så bad ggr 2 idag. haha (=

Imon så kanske jag ska vara med en kompis, annars vill jag sola :).
Måste tvinga mig att sitta vid datorn i 5 minuter iaf, måste ju skriva ett '' hejdå '' inlägg :).

Hoppas ni får en skön kväll!


Mina kommentarer
Postat av: EBBA - fotoblogg

*svar:* tack :)<3

2009-06-24 @ 23:30:51
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du får en trevlig dag :)

2009-06-25 @ 00:41:13
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0