25 juni.

Godmorgon!
Kan nog bli en hel del inlägg idag, för det är så att jag har bränt mig sjukt mycket på hela kroppen så mamma ville inet att jag skulle vara för mycket i solen.. så måste lyssna på henne. Inte för att jag kmr sitta inne hela dagen, men jag har ju en laptop som jag kan sitta med i skuggan. För jag åker ju på fotbollscup imorgon och när inte vi spelar så får vi ligga vid havet och poolen, så då lär man ju bli lite brun.

Idag ska jag mest ta det lungt, packa ikväll och träna. Hade tänkt fråga min granna om hon ville hitta på ngt eftersom hon är skadad o inte får vara i solen.

Nu äter jag min favvo frulle - jordgubbar & fil & socker, kan det bli godare?
Svaret är , nej..

Asså sry, Men jag har inga nya bilder på datan, men jag ska tanka på bilder i helgen, så ni får stå ut 3 dagar. Haha :)
Nu ska jag lyssna på musik.

Mina kommentarer
Postat av: jennihfer

Haha jag berättar sen vilken som är den riktiga :)<3

2009-06-25 @ 12:18:35
URL: http://jennihfer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0