Shopppiiing :D

Ja, om ni läste i inlägget under så står det hur stockholm var! :D
Här kmr då det jag köpte! :)


1. Mörka jeans, med två slitningar & svart mudd, BIKBOK 149:- (Ord. Pris, 699)
2. Vit o rosa randig oversize tröja, GinaTricot 149 :-
3. Strandklänning i olika mönster, H&M 49:50 :- (Ord. Pris, 129:-)
4. En bok - Som jag vill vara, Akademibokhandeln 69:50 :-
5. En bok - Knappt lovlig, Akademibikhandeln 69:50 :-
6. Svart o grå randig oversize tröja, GinaTricot 149 :-
7. Rosa o grå väska, TOPSHOP 269 :-

Sen köpte jag även tofsar & spännen, men det var ingen mening att fota & sen köpte jag underkläder vilket jag glömde lägga till här, men det kostade 49.50 :-


GinaTricot , 69:-

Var även i stan några dagar innan stockholm, köpte domma solisarna från gina !

ha de gytt (;

puss ! <3

Mina kommentarer
Postat av: Izabelle

Jag ska till rixfm i växjö jaao (:!

Tack, men dina bilder är mycket sötare (:!

2009-07-07 @ 12:18:45
URL: http://izaabelliie.blogg.se/
Postat av: Nellie

Åh, du hittade jeansen du med!

Vilket köp, jag ar jättenöjd! :D

Jag har faktiskt dom på mig nu, hihi :$

<3

2009-07-10 @ 12:31:07
URL: http://neny.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0