Nya rummet(men)

Hej :)
Nu sitter jag i det nya rummet, f.d. ett av mina.
Vi har det som kontor ist, så sitter vid den ist för min bärbara. :)
Ska se om jag kan koppla in camen på denna, men det verkar dock funka mindre bra.
Ska snart äta middag, sen ska jag kolla på sommarkrysset.
Kanske kommer det ett inlägg senare ikväll, vi får se!

Nu när jag har en data så har jag andra bilder & kan lägga in andra bilder.
Men vill inte ha alla bilder på denna för den är så fruktansvärt seg, så tunikan kommer nästa vecka på bild :).
Hoppas allt är bra med er,
När jag får tillbaka datan kommer bild-bomb & tävlingar.
Så håll utkik, (:

Mina kommentarer
Postat av: CHANELLE

SV; jag svarar på kommentarer :)

haft en bra dag?

2009-07-18 @ 20:57:23
URL: http://chanellle.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0