Godmorgon lördag!

Idag är det lördag och jag ska nog fortsätta på mitt rum, eller jag måste. Men det är faktiskt kul. Sen ska vi nog bestämma datum då vi ska till stockholm. Jag vaknade rätt tidigt idag, så jag satte på filmen Leila bakar, så den slutade precis. Jag skulle först ha en bakdag med mamma idag, men hon sa att vi måste göra färdigt rummet först, så det blir nog någon dag i veckan.
Jag saknar min dator, för jag kan verkligen inte lägga in några bilder.. vilket suger ! ;o
Men den kommer nog snart :)

Puss!

Mina kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fin blogg du har du gjort designen själv??

2009-07-18 @ 22:19:11
URL: http://jojonilsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0