kvällens fråga


Kvällens fråga somsagt, :)
Blir jätte tacksam för svar!

Ikväll var jag ute med hanna och lina en timme,
superkuul :)
Vi spelade fotboll med mina grannar här vid mig och sen cyklade vi lite.
Dom följde mej genom skogen och när jag kom hem satte jag mig och kollade lite på film med mamma å pappa :).
Men ville inte´kolla mer, så tog och la mig i sängen och läste en fridaTidning.
Och nu sitter jag här :)

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra redigt ännu.
Eller jag har olika planer, men det är ju svårt att bestämma för man kan ju inte veta vädret.

Detta var nog det sista inlägget för kvällen faktiskt.
Är väldigt trött, så ska snart krypa ner och läsa en bok. :)

Jag kom på en grej till....
Vill ni att jag ska skriva sånna här långa inlägg?
Ellr bara 5-6 rader?
Tacksam för svar :)

Ha en fortsatt bra kväll.
Så hörs vi imorgon! :)

Mina kommentarer
Postat av: linnea orhagen

jag läser alla jag följer, och ibland andra! :)

2009-08-02 @ 12:02:07
URL: http://plaaza.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
du kommer väll fler gånger?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0